2010. május 7., péntek

hát, csak úgy zajlik az élet.

voltam ingyen quimby koncerten, rengeteg emberrel egyetemben. de tényleg annyian voltak h hú. de legalább nem volt meleg m szabadtéri volt és még az eső is esett picit. aztán andrissal beszélgettem és mondta h ő stoppal szokott hazajárni és h nyáron akar stoppolni. és hát én is nagyon szeretnék stoppal menni valamerre és vele még mernék is m hát elég nagy egy ember.

és buliztam sokat a héten, aminek köszönhetően tele vagyok kék-zöld foltokkal, és mindennap felfedezek valami újat. de hát ez van

voltam corvinusos buliban. hát ott olyan furák az emberek. olyanok a lányok ott mint a bme-n a fiúk. mármint nem lehet csak úgy normálisan bulizni mert egyből rámászik az emberre valaki. mármint bme-n a lányokra a fiúk, corvinuson fiúkra a lányok. és olyan "menő"k ott az emberek. aztán páran rájöttünk h mi nem érezzük itt jól magunkat és inkább átmentünk az elte buliba ami olyan kis lúzer volt de nekünk pont jó.

és most már egyre jobban kétségbe vagyok esve a vizsgák miatt. egyre butábbnak érzem magam. és jajajjajajajajj.

olyan jó volttavaly ilyenkor. hiányzik.
hiányzik az egésznek a hangulata.

4 megjegyzés:

  1. apa azt mondta nekem érettségi előtt, hogy az jó, hogy butának érzem magam mert az azt jelenti, hogy sok mindent tudok...
    ja és a kis lúzer bulik a legjobbak.
    (a lúzert linzerre akarja javítani(: )

    VálaszTörlés
  2. Névtelen11:43

    tetszik ahogyan írsz, olyan kis őszinte. és a fotóid is nagyon szépek:)!
    Anna

    VálaszTörlés
  3. köszönöm:)
    kedves vagy

    VálaszTörlés
  4. Névtelen9:20

    lúzer bulik! :D
    aranyos!
    sok boldogságot, és ne ijedj meg! egyszer ez is elmúlik, és utána nyár.
    +
    +
    +
    +
    +
    sok puszi
    e

    VálaszTörlés