2010. augusztus 8., vasárnap

két feles húzóra

nos. amíg betölt a következő skins rész, arra gondoltam, hogy írásba foglalom e hét eseményeit, mert a nyár legjobb hete volt azt hiszem.
tehát. úgy kezdődött, hogy meglátogattuk vidéken élő barátnénkat, ahol nagyon jókat ettük és társasoztunk és végül mindenki, mint egy jóllakott óvodás térhetett haza szerény hajlékába. másnap maszattal néhány napi ruhával nekivágtunk a nagy útnak ékes fővárosunk felé. amikor felértünk pestre nagyon megéheztünk ezért betértünk egy kínaiba, ahol, mint azt már az út elején elterveztük ettünk egy erős-savanyú levest. ekkor arra gondoltunk, mi lenne ha megkeresnénk a legjobb kínai levest a városban? így is tettünk és mindennap ettünk valahol egyet. (végül a corvin tetőnél lévő kínai nyert, bár sajnos ezt nyelvi akadályok miatt nem tudtuk az eladó lánnyal közölni).
ezenkívül, megalakult a két feles húzóra szélsőséges akciócsoport, melynek célja különböző utcai performanszok, és kisfilmecskék létrehozása...és egyéb mókás dolgok.
"...meg bazdmeg fújuk el az örökmécsest" "ne menj holnap tegnap" "srácok ezt nem isszuk most meg, mert már egy ideje nem értelek titeket?"
ezenkívül láttam egy romos épületet, ahol szerintem nagyon klassz bulit lehetne tartani - bár azt hiszem ez senkit sem érdekel túlzottan.
és még turistáskodtunk is, nem is akárhogy, hanem city tour hajón voltunk, hop on, hop off-os barátunk jóvoltából.
kiadtuk magunkat sepsiszentgyörgyi újságírópalántáknak.
főztünk finomakat, ettünk jókat. esténként pedig buliztunk nem is keveset.
persze lett sok kép is, csak hát nem én csináltam őket. és már alig várom, hogy lássam, miket műveltünk.
a lomo-ban is elfogyott a film így mehetek előhívatni. végre. :)
és természetesen megismerten és jóban lettem rengeteg kedves emberrel.

klaxons


persze mások valószínűleg nem fogják annyira értékelni ezeket a dolgokat, de le kellett írni, nehogy elfelejtődjenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése