2010. április 13., kedd

sütöttünk sütit Zsuzsival. meggyeset. hmmmm...







már nem írtam egy ideje. olyan mintha nem lenne mit. mintha nem történne velem semmi. pedig ez nem így van. tök sok minden történt velem az elmúlt kb 1 hétben. voltam Veronikával Eszternél, akitől kaptunk nyakba meg hajbavalót és nevettünk nagyon sokat de úgy hogy már fájt a hasam tőle. és ez már nagyon hiányzott, nagyon jól esett csak úgy nevetni. meg aztán voltam táncházban is ahol táncoltam is. És volt régiségvásár, ahol vettem egy vagyon szép kitűzőt. szász Anna meg hazajött egy hétre Hollandiából és tudtam vele találkozni és megint rájöttem h mennyire hiányoznak a gimis barátaim. Aztán vonatoztam, és sírtam. Majd volt kollektív választásnézés.
aztán voltam tollasozni, ahol a többiek lesajnáló pillantása és a "jajj dehogyis, fog az menni" mondatok nem segítettek túlságosan. de végül is hazajötttem és az Esztertől kapott masnit ráaplikáltam egy darab anyagra és hajdísz/kitűző lett belőle, majd elolvastam fölöslegesen 60 oldalt (bár mégse volt fölösleges m megtudtam a számítógépekről és a társadalomkutatásokról sok okos dolgot, csak hát nem ez a tanagyag csak én hittem azt). És voltam a jajcicában. Így egészen hasznosnak éreztem a napomat.
ma pedig megállapítottam, hogy hiányzik a matek és hogy az egyenletek milyen jók.
és végül sütöttünk Zsuzsival süteményt, ami nagyon finom lett és nagyon szépen megsült. még szebben mint otthon.
és ezt most visszaolvasva...hát nem tudom igazából tök sok mindent csináltam
most pedig intellektuális fiatalok blogjait olvasgatom
hát valahogy így

3 megjegyzés: