2010. április 23., péntek

buborék

ezen a héten annyi minden történt velem és még nincs is vége. de a hétfő olyan mintha nem 4 napja hanem régebben lett volna.
történt ugyanis, hogy itt járt Veronika barátném Debrecenből. És hát nagyon hasznosan töltöttük napjainkat. és mindez csak kicsit ment az egyetem rovására. (tényleg, csak 1 előadást hagytam ki. azon meg úgyse tudok figyelni, tehát majdnem olyan mintha bementem volna)
pár szóban: jajcica, bohócorr, vicces-ruhák-szemüvegek, buborék, benneleszünkatévében:S, táncszínház(ami nem volt jó), lámpás, kerámiafestés, zsugorka, dobozfestés, nutella, palacsinta, mézeskenyér...hmmm. biztos kihagytam egy csomó mindent.

egyszóval nagyon jó volt.
és most már el lehet hozni amit festettünk, nemsoká indulok is.

tegnap pedig elsétáltam a Hősök terére meg vissza, és út közben olyan sok szép épületet láttam. és nem voltak elhúzva a függönyök és belehetett látni és hát én rendesen meg is néztem magamnak a szobákat. nagyon kellemesek voltak.

1 megjegyzés: