2010. április 16., péntek

??:))

Tegnap elgondolkoztam azon, hogy az emberek miért nem vállalnak felelősséget azok után amit csinálnak. Legalábbis az én korosztályom nem. Főleg azok akik mondjuk itt laknak Pesten és ide járnak egyetemre. Mármint király h itt lakhatsz meg tanulhatsz és a szülők meg nem nagyon tudják felügyelni h mit csinál az ember, de ez az ilyen fajta szabadság szerintem egy csomó olyan dolgot hord magával amit meg nekünk kell megtennünk. Szóval, hogy egy kicsit fel kell nőni. Úgy értem, hogy amit eddig otthon megtett nekünk anyuci meg apuci, mivel ők most nincsenek itt, azokat nekünk kell megcsinálnunk. És ezek lehet néha macerásak, de akkor gondoljon bele az ember azelőtt h másik városba költözne. És ha csinál valami hülyeséget akkor annak vállalja a következményeit, vagy akkor gondolkodjon előtte. Ez most lehet kicsit erkölcscsősz duma és nem akarok az lenni, meg nem is azért mondom csak egyszerűen ezt látom magam körül. És egy kicsit fura.

Na mindegy. annyira nem sikerült megfogalmaznom amit akartam. Általában nem nagyon megy nekem az ilyesmi.


más: tegnap este bóklásztunk a városban és volt lomtalanítás mindenfelé. És mit találtunk? egy koffert. és jajj én úgy örültem neki. aztán mentünk tovább és találtunk még mást is: 1 angol nyelvkazettát; egy könyvet az aids-ről angolul; néhány darab flopyt (vagy flopit, nem tudom melyik a helyes); egy Mancikának szóló képeslapot; és egy három lábú, fehér műanyag lovat. fantasztikus. mind ott lapulnak a kofferben.


nem szeretem ha egy ember azt mondja h csináljunk valamit és tudom, hogy másnapra elfelejti, és amikor tudom h úgyse lesz az egészből semmi, mert annyira nem fontos neki csak úgy mondja.

nagyon nem jó átlátszónak lenni

viszont jó hajnali kettőkor kedves, mosolygós embertől pizzát venni az üllői úton.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése