2010. január 10., vasárnap

alakul-alakul

Na itt egy kis zenebona füleiteknek (ott oldalt). Remélem szeretni fogjátok őket, mert az én informatikai tudásommal nem volt ám egyszerű mire összehoztam.
Ja és ha megveszem azt a fényképezőt, amit kinéztem, akkor hamarosan klassz kis képek is lesznek fent. Mert hát jó az a kis Zenit, amit apa nekem adott, mert azzal tényleg jó képeket lehet csinálni, meg szeretném is megtanulni jól kezelni. Csak hát amíg én elfényképezek azzal egy tekercset, hát valljuk be egy digitális gép gyorsabb. meg azt nem kell előhívni, meg ilyenek. De ha majd lesz mindkettő (analóg, meg digitális is) akkor lehet gyorsan is csinálni képeket, amiket mindenhova fel lehet tölteni, meg lehet majd szépeket is, aminél még meg lesz a fotózás varázslata. Mert az nagyon jó. A varázslat nagyon jó dolog.
Ja meg rajzolni is lehet most már oldalt arra a fehér foltra (egy tipp: kattintással lehet színt váltani).
Jó szórakozást

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése