2010. január 2., szombat

mégse


Hát végül is nem voltam bábszínházban. Pedig húgommal mentem volna. A kis december királyt néztük volna. Bár már mindketten láttuk külön-külön. Ő az iskolával volt. (De jó neki ők még járnak rendszeresen bábszínházba. mi már nem. De miért nem?)Én meg Veronikával. Nagyon jó volt, mert amikor odamentem elég rossz kedvem volt, de ez a darab, meg persze Veronika jó kedvre derítettek. Mindenkinek ajánlom. (Vannak benne óriási gumicukrok).
De aztán amikor mentünk volna múlt héten, anya elfelejtette elhozni tesómat. Én meg mivel előző nap Jézuska születésnapját ünnepeltük nem aludtam otthon. És az utolsó pénzemen sms-t írtam neki h mikorra jöjjön meg hova. De nem jöttek és ott álltam egyedül a bábszínház előtt és nem tudtam felhívni senkit, hogy most hol vannak, meg hogy jönnek-e egyáltalán. szóval végül is hazajöttem és nem nem mentem be. Sebaj

Megnéztem a Tamara című Hajdú Szabolcs filmet. Nézzétek meg ti is. (kék csirkék, piros disznócska, és egyéb színes állatok, meg kalap)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése