2010. január 18., hétfő

annyira várom már, hogy vége legyen ennek a vizsgaidőszaknak. főleg most, hogy már csak kb egy hét van hátra.
és ha vége lesz, akkor végre pepecselhetek bűntudat nélkül. amit most kiszeretnék próbálni az a zsugorka. már sokszor amikor láttam ilyen ékszereket, mindig eszembe jutott, hogy de jó lenne ezt kipróbálni. és most végre találtam helyet, ahol lehet venni. meg szeretnék elmerülni az égethető gyurmában is. meg persze a nemezelés. annyira régen csináltam már ilyeneket. a következő félévet szeretném ilyen dolgokra fordítani. meg persze varrogatni filcekből mindenféle dolgokat.
nagyon sok ötletem gyűlt fel most, aminek persze nagy részét el fogom felejteni. de remélem még akkor is megmarad pár használható. és meglephetem majd velük a barátaimat.
meg most szeretnék az albérlet bejárati ajtajára kirakni pár aranyos dolgot. és akkor talán kicsit otthonosabb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése