2010. január 17., vasárnap

zenit

minap fényképeztem a kis zenittel, mert annyira szép volt az udvar. minden deres volt és nagyon jól néztek ki. nagyon tiszta színe volt a dolgoknak. csak kár, hogy feketefehér film volt benne. vagyis nem biztos hogy kár, mert így meg lehet hogy sokkal szebbek lesznek a képek. egyre jobban rájövök, hogy hogy kell használni. aztán majd ha előhívatom a képeket és akár csak egy jó is lesz benne - mert jajj de örülnék ha csak egy jó is lenne benne - akkor majd valahogy megpróbálom feltenni ide.

a hét sikere: 4-es lettem logikából, pedig azt hittem hogy a javítómmal rontani fogok, de nem. amikor megláttam itt ugráltam a szobámban.
most viszont vissza kell térnem a fantasztikus közgazdaságtanhoz, mert nem lenne jó ebből is megbukni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése