2010. március 14., vasárnap

kacatok

Hát ez a mai nap...jajj annyira fantasztikus. teljesen elfeledteti velem a múltkori rosszkedvemet.
tegnap felhívott Eszter, hogy nincs-e kedvem táncházba menni ma este, és hát már hogy ne volna. aztán én mondtam neki h van ma régiségvásár és hogy én ott leszek és mondta hogy ő is ott lesz.

És így is lett.
Nagyon örülök, hogy vele voltam, mert nagyon jó dolgokat találtunk és nagyon jó volt elmerülni az amúgy hozzáértő emberek számára teljesen értéktelen kacatok között.

A következőket sikerült
A pénztárcát mondjuk tegnap vettem az angol kincsek házában, de az majdnem ugyanaz.


Szóval fantasztikus egy nap ez a mai. Süt a nap és próbáltam képeket csinálni az udvaron és olyan jó volt. Bár tanulnom kéne, de hát ilyen időben kizárt.

tegnap kaptam egy sms-t. a következő volt benne: csip-csip. szó szerint idéztem :D

2 megjegyzés: