2010. március 26., péntek

nyisz-nyesz bizony

Hát igen, ma volt a napja a hajvágásnak. Itt ülök most frissen mosott-vágott-száritott hajjal és most még nagyon fura. De azért örülök, hogy rászántam magam. Még elég kezdetleges. vagyis ez a szó nem is jó rá. inkább úgy mondanám, hogy megtettem az első lépést aztán már csak klasszabb lesz. de már most is szeretem.

voltam tegnap titkos életű csoporttársnőmmel (röviden Ágota) Szentendrén. Hát az a hely nagyon csodás. Most még nem volt annyi sok turista mint nyáron. mindössze 2 csoport tűnt fel. És kávéztunk egy nagyon klassz kis kávézóban, ahol nagyon kedvesek volt a pincérfiú (hohó...á nem). És láttam egy nagyon jó űrhajós táskát. És voltunk bon-bon boltban, ahol bánatomra nem volt sima trüffel, csak mindenféle izesitésű (nincs hosszú i betű). viszont vettem idesanyámnak csokoládét...hmmm. és sétáltunk a parton. És persze mindezekről szép(?) képeket csináltunk.

1 megjegyzés: