2010. március 29., hétfő

tegnapma

Tegnap voltam WAMP-on. Végre. nagyon régóta szerettem volna eljutni oda de vagy nem voltam Pesten vagy hát...elfelejtettem. De nagyon jó volt. Vettem is egy gyűrűt meg egy csatot hajamba. bár nem volt egyszerű a döntés, de egy 20 perc alatt sikerült meghoznom. nagyon vicces volt, hogy azok az emberek, akiknek láttam már munkáit mondjuk meskán meg itt ott, most itt voltak élőben és tökre nem ilyennek képzeltem el őket. vagyis az emberek többsége azért olyan volt de voltak meglepő dolgok. például két hatvanas néni olyan táskákat csinál, hogy hűha. meg ilyenek.
és kaptam sütit az egyik árustól. helyesebben szólva mindenki kapott és igazából csak keksz volt aranyos kis mintával a tetején. fini
a wamp egy olyan hely ahová jó egyedül menni.

ma pedig óra után elmentem hobbiboltba ahol vettem színes filceket, meg voltam méteráruban ahol nagyon szép virágos anyagot vettem. és ahogy bóklásztam a városban észrevettem egy kis boltocskát. bementem és nagyon kedves volt az eladó és megkínált teával én pedig elfogadtam és azokból a bögrékből lehetett inni amiket árult. elég vicces bolt volt. voltak benne olyan kis dobozkák meg bögrék mint a holland kincsek házában, meg voltak egyedi tervezésű ruhák meg táskák, meg néhány vicces bár szerintem elég...hmmm érdekes "bútor", meg ékszerek is meg régi nők lapja és egyéb újságok. és tök jót beszélgettem az emberrel.

ez egy nagyon jó nap volt

csak lefárasztott. nagyon

túl sok inger ért a sok boltban és tele van a fejem ötletekkel amik cikáznak jobbra-balra és túl fáradt vagyok hogy elkezdjek csitt-csatokat csinálni. meg angolt is kell tanulnom.

jajj

:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése