2010. március 30., kedd

hmhm

tegnap bementem lakótársam szobájába és láttam h az ismerőseink blogját olvasgatja. azt mondta h nézegeti a blogokat, m hogy kérdezték már tőle, hogy nem akar-e írni és most megnézte, hogy milyennek is kéne lennie egy blognak. és akkor mondtam neki h én miket szoktam leírosgatni, meg h mások miket szoktak, amiket én szeretek olvasni. ő erre azt mondta h hát ha ő már írni akkor biztosan megválogatná a szavait, meg szépen megszerkesztené, nem csak úgy odalökne valamit (pl én?), mert hogy annak úgy van értelme.

na és ma eszembe jutott néha ez a dolog. hogy mi értelme van a blogírásnak. ágota szerint segít élni. nem tudom...néha jó csak úgy leírni ami az ember fejében jár, meg ha mondjuk valami nagyon érdekes történt vele. vagy nem is érdekes csak egy apró kis hülyeség, ami mondjuk felvidította. és akkor az ember leírja és reméli, hogy egy másik ember elolvassa majd és talán értékeli, vagy megmosolyogtatja mert én szeretem olvasgatni amikor mások ilyeneket írnak.

az is eszembe jut néha amikor írom h hú vajon aki majd ezt elolvassa mit fog gondolni, meg meg fogja-e érteni amit akartam. szóval van bennem egy kis megfelelés. viszont valamilyen szinten ez ösztönöz is. de azért van abban valami ahogy Ágota barátném mondta, h olyan fura amikor megtudja az ember h mások nézegetik ami ő ír

amikor olvasgatom más emberek blogját, mindig arra gondolok h az enyém milyen kis béna. meg vannak olyan barátaim akiknek nagyon intellektuel blogjuk van és nagyon világmegváltó gondolataik vannak. aztán rájövök, hogy hát igen, ők ők, én meg én vagyok. nekik az jár a fejükben, nekem meg ez. és lehet nem mondok okosakat, de annyira nem is akarok. nem vagyok éppen az az okosakat megmondó ember. és én igenis leírom, hogy mi történt velem aznap (már ha valami fantasztikusan jó történik velem), mert tudom, hogy az a néhány ember aki olvassa értékelné és ők is biztosan leírnák. (mert például nem mindennap kínálnak meg egy boltban teával-nekem ez igenis nagy élmény volt)
bár lehet néha butuska kis dolgokat írok, de hát ez van. nem kell mindig megmenteni a földet, elég értékelni az apró örömöket az életben.

na ennyi éppen elég erről a témáról


ja és még mindig nagyon csúnya a zenedoboz, és még mindig úgy néz ki mint valami hüllő, de így is fog már maradni. ilyen kis csúnyán.

2 megjegyzés:

  1. egyetértésben vagyok(:

    VálaszTörlés
  2. Névtelen17:53

    én is egyetértek ! senkinek nem fogsz pisztolyt a fejéhez, hogy olvasson, úgyhogy nem kell magyarázkodnod !
    a zenedoboz meg szerintem vicces :)

    VálaszTörlés